Uživatel nepřihlášen
hznk89
RSS kanál blogu
Píše: hznk89 - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - recenze/nerecenze

Středa 29.3.2017 09:55 - Autor: hznk89
To se mi líbí

Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - recenze/nerecenzeHráno na: Xbox One

Překonal Ubisoft své prokletí "evil corpu", na který byl pasován po svých sériově vyráběných sandbox hrách? Po neúspěchu posledních Assassinů a kopírování sebe sama? Na to dokáže odpovědět již pár hodin v jejich posledním velkém počinu, který nese název známého autora válečných románu Toma Clancyho respektive název oblíbené jednotky duchů Ghost Recon, která je proslulá svým tichým a taktickým eliminováním cílů.

Ghost Recon je tu s námi již několik let na poli herních taktických akcí. Své fanoušky, které si získal právě taktickým postupem a na dnešní dobu hardcore hratelností, může zarazit fakt, že se tentokrát Ubisoft pokusil vsadit na zcela víc přístupnější casual přístup. Ale vše není tak, jak se může zdát.

Pojďme si vytvořit sebe sama jako člena speciálních jednotek.  Nejlépe s plnovousem

Při prvotním zapnutí jsem byl příjemně nebo nepříjemně vracen časem, který mi nápadně připomínal začátky v rok staré hře The Division. Ze startu, než se vrhneme do tolik probíraného obřího světa, musíme se pustit do tvorby vlastního člena Ghostů s předpřipraveným krycím jménem Nomád (Něžné pohlaví zaplesá, hra počítá i s ženským avatarem). Editor nabízí variabilní vyhrání si s tvorbou postavy a čeká tak na vás výběr z mnoha příjemných vizuálních serepetiček. A co by to bylo za moderního vojáka, který by nenosil károvanou košili, šik kšiltovku a plnovous ve stylu moderního dřevorubce?

Jakmile vaše postava projde konkurzem módní policie, je načase vrhnout se do onoho zmiňovaného obřího světa, který byl zasazen do jihoamerické Bolívie. Kde drastické hrůzy páchající drogový kartel Santa Blanca rozložil stát, jako když levný kokakolový nápoj z Kaufu nalijete na svůj oběd. Santa Blanca je vedená obří potetovanou hlavou El Sueñem, z kterého vlastně ani strach nejde a charismatu byste na něm těžko dohledali. Ale než se k samotnému nesympatickému šéfovi kartelu dostaneme, bude na nás čekat dlouhá cesta likvidace jeho pobočníků a buchonů. Vše vám hra představuje v obřím rozvětveném stromu organizace, který lehce připomíná organizační strom z poslední Mafie. Nehledejte v tom Nemesis systém z Shadow of Mordor. V odehraných 15 hodinách jsem zatím nepocítil žádnou výraznou změnu, kterou by herní svět projevoval z již zlikvidovaných hlav kartelu.

Táto, to jsou panorámata
Táto, to jsou panorámata

Japonec s kalkulačkou aneb stereotyp nalezneme i zde

No a jak se k likvidaci samotných darebáků dostaneme? Plněním misí, které varovně můžou zavánět stereotypem a repetitivností. Jak už to tak u velkých her bývá, tak se svým způsobem dostaví, ale je tu jedno ale. Opakující se náplň tady prostě existuje. Region po regionu na vás čekají postupy, které se opakují jako megafilmy na Nově. Dostanete echo od "své ženy na telefonu", která vám o dané lokaci řekne několik informací, kdo ji velí a koho je třeba odstranit. Se svou jednotkou naleznete důležité informace, které vás poté navádějí k hlavním misím, a ty vás zase vedou k dalším hlavním misím. Zní to nudně? Neříkal jsem, že je tu jedno ale? Dlouho se mi nestalo, aby mě v tak velké hře plnění úkolu bavilo a naplňovalo. Hlavní mise se můžou pochlubit drobným kouskem inovace, které, ač nevěřím, že to řeknu, lehce připomínají poslední GTA. Jednou budete likvidovat herní stroje v casínu, podruhé vyšlete svého dálkově ovládaného pomocníka drona, aby špehoval důležitého politika při hrátkách s místní prostitutkou, a nebo vás čeká likvidace výrobny kokainu či ukradnutí super auta, které jsou tak význačné pro žoldáky všech světových kartelů. Hlavní mise servíruji snahu inovace a to se musí ocenit. Navíc, průchod misemi je striktně nelineární a záleží jen na vaší taktice a fantazii, jak úkol splníte.

K tomu všemu vám dopomáhají parťáci vaší ghost jednotky. Pokud nemáte s kým hrát nebo vaše okolí zanevřelo na Ubi hry, nebojte se. AI řízení vašeho týmu je na docela pokročilé úrovní a hra vás netrestá za prohřešky. Vše stoji na vás, jakožto hráči. Když máte na zbrani nasazen tlumič, parťáci tak automaticky ví, že chcete hrát stealth. Když se kryjete, i vaši členové se kryjí. Je sice vtipně vypadající, když váš kolega stojí tváří v tvář nepříteli a hra dělá, že se nevidí, nebo když prostřelí klidně i dvě zdi a zasáhne tak vámi označeného sicaria.

Teď se musíme dostat k misím vedlejším, které tady jsou, je jich jen několik typů, jsou naprosto dokola se opakující, ale bez nich bych se open world hry neobešly. Vedlejšáky vás zde alespoň odměňují surovinami nebo vylepšením rebelských pomocníků, takže pokud chcete, co chcete, musíte vylepšovat sebe a svou jednotku, abyste se netrápili proti převaze nepřátel a otevřeli jste si například větší výdrž baterie u drona nebo lepší mušku vaší ruky, tak nezbude nic jiného, než zatnout zuby a přetrpět dávky stereotypu.

Potěší alespoň fakt, že v místě kde se hlavní i vedlejší mise odehrávají, naleznete nové zbraně, zbraňové součástky, dovednostní body a medaile. Ty se hodí při odemykání dalších vašich skillů. Body rozdělujete v jednoduchém RPG systému, který se postupně odemyká na přibývajících levelech vaší postavy. Nic stěžejního zde nehledejte, tohle není Zaklínač. Ale i tento zjednodušený skill tree potěší. A pokud by nějak měl vypadat akční RPG systém, tak takhle nějak bych si ho představoval.

Vidíte ten kopec vzadu? Tak i tam se můžete dostat
Vidíte ten kopec vzadu? Tak i tam se můžete dostat

Ghostův průvodce po Bolívii

Ubisoft se vytahoval obřím světem a měl na to plné právo. Tak obrovskou a navíc nádherně zpracovanou krajinu, jsem ještě neměl tu možnost ve hrách poznat. Regiony vynikají škálou prostředí, které střídá džungle, pouště, hory, lesy a k tomu všemu, aby toho nebylo málo, dojde i na sníh. Pokud máte dost střílení a likvidace, vemte jeden z dostupných dopravních prostředků a udělejte si výlet po Bolívii. Zažijete a objevíte nepoznané. A říkám vám, potřebovali byste hodně dlouhou dovolenou, abyste prozkoumali každý kout tohoto rozsáhlého herního hřiště.

Nebojte se usednout za volant jednoho z aut, za řidítka motorky nebo za knipl vrtulníků, po chvilce a trochu tréninku si řízení a pilotování osvojíte. Rozhodně to není taková tragédie, o které se při Beta verzi mluvilo. Ba naopak, po pár odehraných hodinách jsem si na systém řízení zvykl a nakonec mi přišel i chytře proveden.

Hrůzy páchané Santa Blancou
Hrůzy páchané Santa Blancou

V půli cesty za osvobozením

Konečné hodnocení si nechávám po dohrání hry. Ale již teď jsem rozhodnutý, o jakou známku by se Ghost Recon: Wildlands zasloužil. Pochybuji, že v dalším hraní, hra nabídne něco nového nebo mě naopak začne něčím frustrovat. V hodnocení počítám i s hraním v kooperaci, na kterou naváže článek o průchodu hrou s kamarády nebo s cizími připojenými lidmi. Kde může být zážitek z hraní opoznání rozdílný.

Ubisoft se snaží naslouchat komunitě a jde na jeho hrách znát. Po dlouhé době zde máme vojenskou akci, která nefrustruje a dokáže vtáhnout hráče do boje.

VÍTE, ŽE?

• Bolívie si stěžovala, že hra vrhá na stát špatné světlo a Ubisoft tak ze země dělá drogovou velmoc.

• Při hrání solo nemusíte čekat na AI parťáky než nastoupí do vozidla. Hra je automaticky "posadí" sama, když už si užíváte jízdy.

• Hra je protkána přemrštěnými makrotransakcemi.

• Nekupujte si zbraně za reálné peníze, dají se snadno získat. Stačí jen hledat.

• Ani v této hře nejde vykolejit vlak - Video ZDE

Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 7 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - recenze/nerecenze
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Virus    Není to špatné, svojí váhu to jistě má. Je to něco mezi recenzí a dojmy jednoho kamaráda nad flašou píva u telky. :-) Víc si pohrát s textem, vyladit chyby a bude to příště lepší. ;-)Virusvirus7406    4.4.2017 00:14 Virus

Není to špatné, svojí váhu to jistě má. Je to něco mezi recenzí a dojmy jednoho kamaráda nad flašou píva u telky. :-) Víc si pohrát s textem, vyladit chyby a bude to příště lepší. ;-)

silenyhrac    Teď mám ve statistikách "longest shot" 615m (bez dovednosti "střelecká elita") . A kupodivu ne za střelbu sniperkou (do té mi po zdolání 400m došly náboje) , ale puškou G36C/Llama. Na rozdíl od sniperky je z ní třeba pro zabití vypálit několik střel, ale dá se to, protože protivníci občas jen stojí a já slyším, že do nich dopadá jedna kulka za druhou. Poznatek z tohoto experimentu: 1. Když už střílet na dlouhé vzdálenosti, zábavnější je to pro mě s puškou. 2. S G36C/Llama lze teoreticky nepřítele zasáhnout min. na vzdálenost 770m - na tu jsem odstřelil dveře klece s vězněnými rebely. 3 . "Longest shot" neznamená nejdelší zabití, ale nejdelší trefu.silenyhracsilenyhrac11429    1.4.2017 22:56 silenyhrac

@ odpověď na komentář od pe2ek:Teď mám ve statistikách "longest shot" 615m (bez dovednosti "střelecká elita") . A kupodivu ne za střelbu sniperkou (do té mi po zdolání 400m došly náboje) , ale puškou G36C/Llama. Na rozdíl od sniperky je z ní třeba pro zabití vypálit několik střel, ale dá se to, protože protivníci občas jen stojí a já slyším, že do nich dopadá jedna kulka za druhou. Poznatek z tohoto experimentu: 1. Když už střílet na dlouhé vzdálenosti, zábavnější je to pro mě s puškou. 2. S G36C/Llama lze teoreticky nepřítele zasáhnout min. na vzdálenost 770m - na tu jsem odstřelil dveře klece s vězněnými rebely. 3 . "Longest shot" neznamená nejdelší zabití, ale nejdelší trefu.Komentář byl autorem naposledy upraven 4.4.2017 07:56

Původní verze před úpravami:Teď mám ve statistikách "longest shot" 574m (bez dovednosti "střelecká elita") . A kupodivu ne za střelbu sniperkou (do té mi po zdolání 400m došly náboje) , ale puškou G36C/Llama. Na rozdíl od sniperky je z ní třeba pro zabití vypálit několik střel, ale dá se to, protože protivníci občas jen stojí a já slyším, že do nich dopadá jedna kulka za druhou. Poznatek z tohoto experimentu: Když už střílet na dlouhé vzdálenosti, zábavnější je to pro mě s puškou a za další, "longest shot" podle všeho neznamená nejdelší zabití, ale nejdelší trefu.

pe2ek napsal:Mne se to podarilo i bez strelecke elity :-) Zkousel jsem i delsi vzdalenosti ale nad cca 670m nepratele "mizi" ona je i za kill nad 400m trofejka. Ne ze bych je nejak sbiral. . Jen me ty long killy bavi :-) Hra ve vice hracich tomu dava opravdu super rozmer, rozhodne koupe nelituji... Od Ubisoftu po dlouhe dobe opravdu velmi dobra hra

pe2ek   1x   Mne se to podarilo i bez strelecke elity :-) Zkousel jsem i delsi vzdalenosti ale nad cca 670m nepratele "mizi" ona je i za kill nad 400m trofejka. Ne ze bych je nejak sbiral. . Jen me ty long killy bavi :-) Hra ve vice hracich tomu dava opravdu super rozmer, rozhodne koupe nelituji... Od Ubisoftu po dlouhe dobe opravdu velmi dobra hrape2ekpe2ek25803    1.4.2017 15:08 pe2ek

Mne se to podarilo i bez strelecke elity :-) Zkousel jsem i delsi vzdalenosti ale nad cca 670m nepratele "mizi" ona je i za kill nad 400m trofejka. Ne ze bych je nejak sbiral. . Jen me ty long killy bavi :-) Hra ve vice hracich tomu dava opravdu super rozmer, rozhodne koupe nelituji... Od Ubisoftu po dlouhe dobe opravdu velmi dobra hraKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

silenyhrac    Na trofeje nehraju (sbíral jsem je jen u pár her, které mě bavily ze všech nejvíc) a speciálně Ubisoft má část z nich vždycky navázanou na hru více hráčů, kterou taky takřka nikdy nehraju. Ale dobrá poznámka, že ti co úspěchy sbírají, jsou takhle motivování hrát různorodě. Ve statistikách mám průměrnou vzdálenost zastřelení 62m, nejdelší 301m a přesnost 22%. Někdy to zkusím zlepšit, ale abych střílel přes půl kilometru, to se vyplatí zkoušet jedině s odemčenou dovedností "střelecká elita", ne?silenyhracsilenyhrac11429    1.4.2017 14:46 silenyhrac

@ odpověď na komentář od pe2ek:Na trofeje nehraju (sbíral jsem je jen u pár her, které mě bavily ze všech nejvíc) a speciálně Ubisoft má část z nich vždycky navázanou na hru více hráčů, kterou taky takřka nikdy nehraju. Ale dobrá poznámka, že ti co úspěchy sbírají, jsou takhle motivování hrát různorodě. Ve statistikách mám průměrnou vzdálenost zastřelení 62m, nejdelší 301m a přesnost 22%. Někdy to zkusím zlepšit, ale abych střílel přes půl kilometru, to se vyplatí zkoušet jedině s odemčenou dovedností "střelecká elita", ne?

pe2ek napsal:Problem s NAT vyresi verejna IP adresa (50-200kc/mesic) Pouzivejte i dalekohled, za 100 oznacenych nepratel je trofej (PS4) BTW jaky mate nejdelsi kill? Vcera jsem vylepsil svuj rekord na 625 metru.

pe2ek   1x   Problem s NAT vyresi verejna IP adresa (50-200kc/mesic) Pouzivejte i dalekohled, za 100 oznacenych nepratel je trofej (PS4) BTW jaky mate nejdelsi kill? Vcera jsem vylepsil svuj rekord na 625 metru.pe2ekpe2ek25803    1.4.2017 09:32 pe2ek

Problem s NAT vyresi verejna IP adresa (50-200kc/mesic) Pouzivejte i dalekohled, za 100 oznacenych nepratel je trofej (PS4) BTW jaky mate nejdelsi kill? Vcera jsem vylepsil svuj rekord na 625 metru.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Ondr4h    Alespoň tam vlaky jsou :-D , taková mafie může závidět.Ondr4hondr4h17156    1.4.2017 09:14 Ondr4h

Alespoň tam vlaky jsou :-D , taková mafie může závidět.

silenyhrac    Díky za odpovědi. Když to zjednoduším, zaokrouhlím a nadnesu, dalekohled ve hře je, ale všichni používají drona (jde-li to) . Zatarasení konvoje vrtulníkem je pouze jednou z vícero možných strategií, ale všichni to tak dělají. Všichni taky základnu začnou dobývat stealth způsobem, ale (a teď píšu za sebe) , dřív nebo později se to zvrtne a končí to přestřelkou po odhalení. Bránění rádií je nudné, repetitivní, takže se mu hráči vyhýbají nebo (zase píšu za sebe) si sníží obtížnost, ať to mají rychle za sebou. Hra je dobrá, ale potvrzuje se mi, že hráči s vidinou, kolik toho opakujícího se na ně čeká, i přes nabízenou variabilitu s jakou jdou různé činnosti dělat, sklouzávají k nejrychlejšímu (nejefektivnějšímu) způsobu průchodu a ten bývá jeden pro každou činnost.

K synchronizované střelbě - v misích, kde, když najednou všechny neodpravíš, tak přeživší uletí s tím, čeho se máš zmocnit, taky tu synchronizaci využívám – a zase to bude tím, že jde o nejrychlejší a nejjistější způsob provedení. Při přepadávání základen se ale snažím všechny vystřílet sám.

A že jídla (a zásob vůbec) je pro vylepšení málo - proto pořád dělám konvoje a kvůli té repetitivnosti si dočasně snižuji obtížnost.

Jinak myslím, že ona nuda a/nebo obtížnost některých misí (typicky rádia, konvoje, kradení vrtulníků...) je způsobena tím, že tyhle jsou navržené pro vícero živých hráčů a ne pro jednoho.

AK-12 nemám odemčenou, používám tlumenou G36C v režimu automat - co se dívám, AK-12 je asi lepší, ale jde s ní střílet jen dávkou 3 nábojů? Sniperku SR25 taky nemám odemčenou, používám tlumenou M40A5 - jsou si podobné, ale SR25 má lepší kadenci, což je pro mě důležité (když netrefím poprvé, chci stihnout vypálit na cíl podruhé spíš, než ztropí poplach) . Ještě dotaz, pří míření puškou používáš FPS nebo TPS pohled? Já TPS, neb s ním je hra snazší (mám větší přehled o okolí) .
silenyhracsilenyhrac11429
    31.3.2017 10:07
silenyhrac

Díky za odpovědi. Když to zjednoduším, zaokrouhlím a nadnesu, dalekohled ve hře je, ale všichni používají drona (jde-li to) . Zatarasení konvoje vrtulníkem je pouze jednou z vícero možných strategií, ale všichni to tak dělají. Všichni taky základnu začnou dobývat stealth způsobem, ale (a teď píšu za sebe) , dřív nebo později se to zvrtne a končí to přestřelkou po odhalení. Bránění rádií je nudné, repetitivní, takže se mu hráči vyhýbají nebo (zase píšu za sebe) si sníží obtížnost, ať to mají rychle za sebou. Hra je dobrá, ale potvrzuje se mi, že hráči s vidinou, kolik toho opakujícího se na ně čeká, i přes nabízenou variabilitu s jakou jdou různé činnosti dělat, sklouzávají k nejrychlejšímu (nejefektivnějšímu) způsobu průchodu a ten bývá jeden pro každou činnost.

K synchronizované střelbě - v misích, kde, když najednou všechny neodpravíš, tak přeživší uletí s tím, čeho se máš zmocnit, taky tu synchronizaci využívám – a zase to bude tím, že jde o nejrychlejší a nejjistější způsob provedení. Při přepadávání základen se ale snažím všechny vystřílet sám.

A že jídla (a zásob vůbec) je pro vylepšení málo - proto pořád dělám konvoje a kvůli té repetitivnosti si dočasně snižuji obtížnost.

Jinak myslím, že ona nuda a/nebo obtížnost některých misí (typicky rádia, konvoje, kradení vrtulníků...) je způsobena tím, že tyhle jsou navržené pro vícero živých hráčů a ne pro jednoho.

AK-12 nemám odemčenou, používám tlumenou G36C v režimu automat - co se dívám, AK-12 je asi lepší, ale jde s ní střílet jen dávkou 3 nábojů? Sniperku SR25 taky nemám odemčenou, používám tlumenou M40A5 - jsou si podobné, ale SR25 má lepší kadenci, což je pro mě důležité (když netrefím poprvé, chci stihnout vypálit na cíl podruhé spíš, než ztropí poplach) . Ještě dotaz, pří míření puškou používáš FPS nebo TPS pohled? Já TPS, neb s ním je hra snazší (mám větší přehled o okolí) .

hznk89   1x   Děkuji, moc si vážím zpětné vazby :-)
Co se týče dalekohledu a drona, tak primárně využívám právě dron. Je to pomocník, který opravdu ulehčí mapování oblasti. Soustředím se hlavně na označování nepřátel. Zásoby a další sběratelské kousky se mi označí samy (někdy) a zbytek si poté procházím a hledám sám. I přesto, že zrovna na hraní není moc času, tak se snažím každou lokaci zkoumat do všech detailů.
Dalekohled vytáhnu většinou, když je někde v oblasti "rušička".
Základny, a vlastně veškerou likvidaci nepřátel se snažím provádět stealth stylem, dokud to tedy něčím nepohnojím a neodhalí mě. K tomu mi dopomáhají zatím mé dvě nejoblíbenější zbraně AK-12 a odstřelovačka SR25.
Konvoje přepadávám naprosto prasečím stylem. Když letím na misi a vidím projíždějící konvoj, tak se ho snažím zšikanovat vrtulníkem (docela podobným stylem jako popsal silenyhrac) nebo přesednu do auta a parťáci se o zbytek postarají. Rádia tedy moc nedělám. Tohle mi přijde jako nejnudnější část vedlejšáku. Raději se vrhám na zastrašování sicarios.
No a největším a asi nejoblíbenějším prvkem je pro mě "synchronizována střela". Tu využívám prakticky pořád. Trénuji ji na misích, kde se kradou zásoby (letadla a vrtulníky) . Jelikož jídla pro vylepšení je všude málo. Ten pocit ze stealth provedení je poté naprosto boží :-D
K NATu teda asi nijak neporadím. Vím, že je to docela probírané téma posledních dvou Ubi her. Určitě ale na netu k tomu něco víc bude. Protože chápu, že zážitek s kamarády je v této hře o mnoho lepší :-)
hznk89hznk8972405
    31.3.2017 09:06
hznk89

Děkuji, moc si vážím zpětné vazby :-)
Co se týče dalekohledu a drona, tak primárně využívám právě dron. Je to pomocník, který opravdu ulehčí mapování oblasti. Soustředím se hlavně na označování nepřátel. Zásoby a další sběratelské kousky se mi označí samy (někdy) a zbytek si poté procházím a hledám sám. I přesto, že zrovna na hraní není moc času, tak se snažím každou lokaci zkoumat do všech detailů.
Dalekohled vytáhnu většinou, když je někde v oblasti "rušička".
Základny, a vlastně veškerou likvidaci nepřátel se snažím provádět stealth stylem, dokud to tedy něčím nepohnojím a neodhalí mě. K tomu mi dopomáhají zatím mé dvě nejoblíbenější zbraně AK-12 a odstřelovačka SR25.
Konvoje přepadávám naprosto prasečím stylem. Když letím na misi a vidím projíždějící konvoj, tak se ho snažím zšikanovat vrtulníkem (docela podobným stylem jako popsal silenyhrac) nebo přesednu do auta a parťáci se o zbytek postarají. Rádia tedy moc nedělám. Tohle mi přijde jako nejnudnější část vedlejšáku. Raději se vrhám na zastrašování sicarios.
No a největším a asi nejoblíbenějším prvkem je pro mě "synchronizována střela". Tu využívám prakticky pořád. Trénuji ji na misích, kde se kradou zásoby (letadla a vrtulníky) . Jelikož jídla pro vylepšení je všude málo. Ten pocit ze stealth provedení je poté naprosto boží :-D
K NATu teda asi nijak neporadím. Vím, že je to docela probírané téma posledních dvou Ubi her. Určitě ale na netu k tomu něco víc bude. Protože chápu, že zážitek s kamarády je v této hře o mnoho lepší :-)

Draper    Jediné co mě u hry sere, že se nemůžu spojit s přáteli kvůli nějakém NATU, jinak hra s AI už začíná být celkem nudná a to nemluvím o sbírání tisicí kravinek po rozlehlém světě :)Draperdraper18948    31.3.2017 00:01 Draper

Jediné co mě u hry sere, že se nemůžu spojit s přáteli kvůli nějakém NATU, jinak hra s AI už začíná být celkem nudná a to nemluvím o sbírání tisicí kravinek po rozlehlém světě :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

silenyhrac    Pozitivní dojmy, hra se ti líbí, chtěl bych se zeptat: 1. Používáš dalekohled nebo drona? Dalekohled do hry asi víc zapadá, když při létání s dronem je to jak RT strategie, jenže s ním je označování rychlejší. 2. S dronem hledáš primárně zásoby nebo protivníky? Já to mám půl na půl, kolikrát se spíš zaměřuji na zásoby a ti nepřátelé se do toho označují sami. 3. Jak dobýváš základny? Já používám drona k označení, pak základnu oběhnu a střílím tlumenou sniperkou, nakonec jdu dovnitř s tlumenou puškou - výsledek: počet nepozorovaně provedených misí mám 1. 4. Jak bráníš rádia a přepadáváš konvoje? Mám za sebou tak 5 obran rádií a 20 přepadení konvojů (4 oblasti vyčištěné, level 21) a dostal jsem se do stavu, že v obou případech si snížuji obtížnost na nejlehčí (jinak mám nejtěžší) , s ničím se nezdržuji, rádio pustím a kdo přijede / přiletí, toho zničím. U konvoje dosednu s vrtulníkem před něj a pálím do ochranky i samotné přepravy (i když ji třeba zničím) nebo je dojedu autem a nárazy ten přepravní vůz odstavím.silenyhracsilenyhrac11429    30.3.2017 07:39 silenyhrac

Pozitivní dojmy, hra se ti líbí, chtěl bych se zeptat: 1. Používáš dalekohled nebo drona? Dalekohled do hry asi víc zapadá, když při létání s dronem je to jak RT strategie, jenže s ním je označování rychlejší. 2. S dronem hledáš primárně zásoby nebo protivníky? Já to mám půl na půl, kolikrát se spíš zaměřuji na zásoby a ti nepřátelé se do toho označují sami. 3. Jak dobýváš základny? Já používám drona k označení, pak základnu oběhnu a střílím tlumenou sniperkou, nakonec jdu dovnitř s tlumenou puškou - výsledek: počet nepozorovaně provedených misí mám 1. 4. Jak bráníš rádia a přepadáváš konvoje? Mám za sebou tak 5 obran rádií a 20 přepadení konvojů (4 oblasti vyčištěné, level 21) a dostal jsem se do stavu, že v obou případech si snížuji obtížnost na nejlehčí (jinak mám nejtěžší) , s ničím se nezdržuji, rádio pustím a kdo přijede / přiletí, toho zničím. U konvoje dosednu s vrtulníkem před něj a pálím do ochranky i samotné přepravy (i když ji třeba zničím) nebo je dojedu autem a nárazy ten přepravní vůz odstavím.Komentář byl autorem naposledy upraven 30.3.2017 22:05

Původní verze před úpravami:Pozitivní dojmy, hra se ti líbí, chtěl bych se zeptat: 1. Používáš dalekohled nebo drona? Dalekohled do hry asi víc zapadá, když při létání s dronem je to jak RT strategie, jenže s ním je označování rychlejší. 2. S dronem hledáš primárně zásoby nebo protivníky? Já to mám půl na půl, kolikrát se spíš zaměřuji na zásoby a ti nepřátelé se do toho označují sami. 3. Jak dobýváš základny? Já používám drona k označení, pak základnu oběhnu a střílím tlumenou sniperkou, nakonec jdu dovnitř s tlumenou puškou - výsledek: počet nepozorovaně provedených misí mám 1. 4. Jak bráníš rádia a přepadáváš konvoje? Mám za sebou do 10 obran rádií a 20 přepadení konvojů (4 oblasti za sebou, level 20) a dostal jsem se do stavu, že v obou případech si snížuji obtížnost na nejlehčí (jinak mám nejtěžší) , s ničím se nezdržuji, rádio pustím a kdo přijede / přiletí, toho zničím. U konvoje dosednu s vrtulníkem před něj a pálím do ochranky i samotné přepravy (i když ji třeba zničím) nebo je dojedu autem a nárazy ten přepravní vůz odstavím.

N3RWO   1x   Máš to dobře napsané, pro mě který Wildlands ještě nehrál, to byl zajímavý článek inspirovaný pohledem hráče. Ještě jeden takový článek a jdu nakupovat :DN3RWOn3rwo72047    30.3.2017 07:14 N3RWO

@ odpověď na komentář od hznk89:Máš to dobře napsané, pro mě který Wildlands ještě nehrál, to byl zajímavý článek inspirovaný pohledem hráče. Ještě jeden takový článek a jdu nakupovat :D

hznk89 napsal:Ano, něco jsem si projel. Byly to překlepy, které jsem ještě dopisoval přímo v editoru. Pravděpodobně :-D Zbytek podtržených je jednoduše tak, že slova nejsou spisovná. A ty se tak úplně nebojím používat a netrápí mě. Navíc, Word někdy kecá. Ale určitě se najde spousty dalších chyb.
Neberu to jako hate. Já jsem opravdu rád, že ses vyjádřila, vážím si toho a potěšilo mě, co jsi napsala.
Pokud je to ale tím, že nesnášíš Ubisoft, tak opravdu nemám takové kvality, abych tě přesvědčil článkem, že je někdy hate na Ubisoft zbytečný :-D A pokud je to nějaká větší nenávist, tak budou problémy i jinde, než jen v mém článku :-D
Děkuji za projevenou nabídku s případnou radou. Určitě se ozvu.

hznk89   1x   Ano, něco jsem si projel. Byly to překlepy, které jsem ještě dopisoval přímo v editoru. Pravděpodobně :-D Zbytek podtržených je jednoduše tak, že slova nejsou spisovná. A ty se tak úplně nebojím používat a netrápí mě. Navíc, Word někdy kecá. Ale určitě se najde spousty dalších chyb.
Neberu to jako hate. Já jsem opravdu rád, že ses vyjádřila, vážím si toho a potěšilo mě, co jsi napsala.
Pokud je to ale tím, že nesnášíš Ubisoft, tak opravdu nemám takové kvality, abych tě přesvědčil článkem, že je někdy hate na Ubisoft zbytečný :-D A pokud je to nějaká větší nenávist, tak budou problémy i jinde, než jen v mém článku :-D
Děkuji za projevenou nabídku s případnou radou. Určitě se ozvu.
hznk89hznk8972405
    29.3.2017 11:22
hznk89

@ odpověď na komentář od Mythix:Ano, něco jsem si projel. Byly to překlepy, které jsem ještě dopisoval přímo v editoru. Pravděpodobně :-D Zbytek podtržených je jednoduše tak, že slova nejsou spisovná. A ty se tak úplně nebojím používat a netrápí mě. Navíc, Word někdy kecá. Ale určitě se najde spousty dalších chyb.
Neberu to jako hate. Já jsem opravdu rád, že ses vyjádřila, vážím si toho a potěšilo mě, co jsi napsala.
Pokud je to ale tím, že nesnášíš Ubisoft, tak opravdu nemám takové kvality, abych tě přesvědčil článkem, že je někdy hate na Ubisoft zbytečný :-D A pokud je to nějaká větší nenávist, tak budou problémy i jinde, než jen v mém článku :-D
Děkuji za projevenou nabídku s případnou radou. Určitě se ozvu.

Mythix napsal:Tak chyby vždycky budou, i když píšu ve Wordu. Vždycky to dávám kontrolovat kamarádce, která studuje českou fiologii a i přesto sem tam něco přehlídne. To že mám v biu chyby, toho jsem si nevšimla. Já taky nejsem profesionální autorka, na Zingu píšu dva roky a stejně pořád dělám chyby, nejčastěji ty stejné. Co se ale týká tvých chyb, ve Wordu označené jsou, čímž bych začala. Co se týká mého preview na ME, je to pro mě velké zklamání, celý ten článek, hluboce jsem klesla výkonem i kvalitou. Snažím se dohrát tu hru, abych to napravila. Na závěr bych dodala tohle: Nějak jsem si z toho moc neodnesla z tohoto článků, což nemá být nějaký hejt na to jak je to napsané nebo kvalitní. Možná je to tím, že poslední dobou nesnáším Ubi :D ale jestli teprve začínáš, má to vhodnou délku, obrázky a nepřipadá mi to amatérské. Každopádně kdybys něco potřeboval, jakoukoli pomoc nebo radu, obrať se na mě - i blogeři si mohou pomáhat. Díky za tvou kritiku, hodně pro mě znamená.

Mythix    Tak chyby vždycky budou, i když píšu ve Wordu. Vždycky to dávám kontrolovat kamarádce, která studuje českou fiologii a i přesto sem tam něco přehlídne. To že mám v biu chyby, toho jsem si nevšimla. Já taky nejsem profesionální autorka, na Zingu píšu dva roky a stejně pořád dělám chyby, nejčastěji ty stejné. Co se ale týká tvých chyb, ve Wordu označené jsou, čímž bych začala. Co se týká mého preview na ME, je to pro mě velké zklamání, celý ten článek, hluboce jsem klesla výkonem i kvalitou. Snažím se dohrát tu hru, abych to napravila. Na závěr bych dodala tohle: Nějak jsem si z toho moc neodnesla z tohoto článků, což nemá být nějaký hejt na to jak je to napsané nebo kvalitní. Možná je to tím, že poslední dobou nesnáším Ubi :D ale jestli teprve začínáš, má to vhodnou délku, obrázky a nepřipadá mi to amatérské. Každopádně kdybys něco potřeboval, jakoukoli pomoc nebo radu, obrať se na mě - i blogeři si mohou pomáhat. Díky za tvou kritiku, hodně pro mě znamená.Mythixmythix30055    29.3.2017 11:03 Mythix

@ odpověď na komentář od hznk89:Tak chyby vždycky budou, i když píšu ve Wordu. Vždycky to dávám kontrolovat kamarádce, která studuje českou fiologii a i přesto sem tam něco přehlídne. To že mám v biu chyby, toho jsem si nevšimla. Já taky nejsem profesionální autorka, na Zingu píšu dva roky a stejně pořád dělám chyby, nejčastěji ty stejné. Co se ale týká tvých chyb, ve Wordu označené jsou, čímž bych začala. Co se týká mého preview na ME, je to pro mě velké zklamání, celý ten článek, hluboce jsem klesla výkonem i kvalitou. Snažím se dohrát tu hru, abych to napravila. Na závěr bych dodala tohle: Nějak jsem si z toho moc neodnesla z tohoto článků, což nemá být nějaký hejt na to jak je to napsané nebo kvalitní. Možná je to tím, že poslední dobou nesnáším Ubi :D ale jestli teprve začínáš, má to vhodnou délku, obrázky a nepřipadá mi to amatérské. Každopádně kdybys něco potřeboval, jakoukoli pomoc nebo radu, obrať se na mě - i blogeři si mohou pomáhat. Díky za tvou kritiku, hodně pro mě znamená.

hznk89 napsal:Tak jsem rád, že ses vyjádřila a alespoň jsi nějak shrnula a rozdělila kritiku. Chyby v textu samozřejmě jsou. Proto píšu a snažím se nějakým způsobem rozvíjet. Nemám ambice stát se spisovatelem, recenzentem apod. Navíc, jsme v sekci blogů. Zde nejsou profesionální autoři, ze kterých ti má být smutno. Každopádně, co se týče chyb, začal bych tím, že si v profil biu upravíš ty své chyby (Procentuální rozdělení ti jde lépe než gramatika) Já pár tvých článku četl, bavily mě (u článků se několik chyb taky našlo) , ale například pro mě bylo tvé preview na MEA srovnatelné jako můj článek. Každopádně děkuji a musím říct, že mě jinak tvé ostatní články bavily :-)

hznk89   2x   Tak jsem rád, že ses vyjádřila a alespoň jsi nějak shrnula a rozdělila kritiku. Chyby v textu samozřejmě jsou. Proto píšu a snažím se nějakým způsobem rozvíjet. Nemám ambice stát se spisovatelem, recenzentem apod. Navíc, jsme v sekci blogů. Zde nejsou profesionální autoři, ze kterých ti má být smutno. Každopádně, co se týče chyb, začal bych tím, že si v profil biu upravíš ty své chyby (Procentuální rozdělení ti jde lépe než gramatika) Já pár tvých článku četl, bavily mě (u článků se několik chyb taky našlo) , ale například pro mě bylo tvé preview na MEA srovnatelné jako můj článek. Tak tedy opravdu děkuji a musím říct, že jsou jinak tvé články čtivé.hznk89hznk8972405    29.3.2017 10:53 hznk89

@ odpověď na komentář od Mythix:Tak jsem rád, že ses vyjádřila a alespoň jsi nějak shrnula a rozdělila kritiku. Chyby v textu samozřejmě jsou. Proto píšu a snažím se nějakým způsobem rozvíjet. Nemám ambice stát se spisovatelem, recenzentem apod. Navíc, jsme v sekci blogů. Zde nejsou profesionální autoři, ze kterých ti má být smutno. Každopádně, co se týče chyb, začal bych tím, že si v profil biu upravíš ty své chyby (Procentuální rozdělení ti jde lépe než gramatika) Já pár tvých článku četl, bavily mě (u článků se několik chyb taky našlo) , ale například pro mě bylo tvé preview na MEA srovnatelné jako můj článek. Tak tedy opravdu děkuji a musím říct, že jsou jinak tvé články čtivé.

Mythix napsal:Hlavně jsem smutná z toho, že z 25% je tenhle článek informativní, dalších 25% jsou chyby, 13% jsou redudantní data, 13% užitečných informací a ten zbylé procentu patří podílu nudě :)

Mythix    Hlavně jsem smutná z toho, že z 25% je tenhle článek informativní, dalších 25% jsou chyby, 13% jsou redudantní data, 13% užitečných informací a ten zbylé procentu patří podílu nudě :)Mythixmythix30055    29.3.2017 10:31 Mythix

@ odpověď na komentář od hznk89:Hlavně jsem smutná z toho, že z 25% je tenhle článek informativní, dalších 25% jsou chyby, 13% jsou redudantní data, 13% užitečných informací a ten zbylé procentu patří podílu nudě :)

hznk89 napsal:Prosím tě, nebuď smutná z laciných KOKAkol.

hznk89    Prosím tě, nebuď smutná z laciných KOKAkol.hznk89hznk8972405    29.3.2017 10:11 hznk89

@ odpověď na komentář od Mythix:Prosím tě, nebuď smutná z laciných KOKAkol.

Mythix napsal:už jen když vidím slovo kokakola, je mi z toho smutno :(

Mythix    už jen když vidím slovo kokakola, je mi z toho smutno :(Mythixmythix30055    29.3.2017 10:07 Mythix

už jen když vidím slovo kokakola, je mi z toho smutno :(

O autorovi blogu

hznk89
hznk89
Muž, 28 let, Čeladná (Frýdek-Místek)
Autor o sobě zatím neuvedl více informací.
Založit herní BLOG